Hilti

Cine este Hilti?

Creăm cu pasiune clienți entuziaști și construim un viitor mai bun

Hilti înseamnă calitate, inovație și interacțiunea directă cu clienții, combinație ce generează aproximativ 250.000 de interacțiuni individuale cu clienții în fiecare zi.

Cu sediul în Schaan, Liechtenstein, compania noastră are aproximativ 33.000 de angajați în întreaga lume, care contribuie la transformarea activității de construcții într-una mai simplă, mai rapidă și mai sigură, fiind totodată o sursă de inspirație pentru clienți prin produsele, sistemele, programele software și serviciile oferite, bazate pe tehnologii de vârf.

Strategia corporativă

Obiectivul nostru strategic este crearea de valori durabile prin poziționarea noastră ca lider de piață și prin diferențiere. Încă de la înființarea companiei Hilti în 1941 de către frații Eugen și Martin Hilti, planurile noastre s-au bazat pe previziuni financiare. Toate acțiunile companiei noastre sunt deținute de către Martin Hilti Family Trust, ceea ce asigură continuitatea pe termen lung a operațiunilor.

Hilti își propune să construiască un viitor mai bun cu ajutorul soluțiilor sustenabile și inovatoare.

Valorile noastre

Hilti sprijină societatea și mediul înconjurător în egală măsură, pentru a susține în mod activ un viitor mai bun, atât în interiorul, cât și în afara domeniului principal de activitate. În afară de activitatea Fundației de caritate Hilti, valorile noastre de integritate, curaj, lucru în echipă și angajament sunt demonstrate în fiecare zi în interacțiunile noastre cu membrii echipei, partenerii și clienții noștri.

Relația directă cu clienții

Modelul de afaceri

Relația directă cu clienții

Credem cu tărie în menținerea unei relații strânse și bazate pe încredere cu clienții noștri. Din acest motiv, aplicăm un model de vânzare directă, prin care aproape 18.000 dintre membrii echipei noastre lucrează direct cu clienții noștri din întreaga lume.

Reprezentanții noștri în vânzări și specialiștii din teren merg pe șantiere pentru a ajuta companiile să găsească cele mai bune soluții, fie că este vorba despre alegerea tipului de cui potrivit, fie despre proiectarea unui sistem de bare de armătură pentru o rețea importantă de metrou. De asemenea, clienții noștri pot cumpăra produsele noastre direct din magazinele Hilti Store.

 

Noi ne ocupăm de dezvoltarea și fabricarea produselor noastre

În cadrul Hilti, știm că domeniul construcțiilor este unul periculos și cu multe provocări, de aceea depunem eforturi constante pentru a identifica soluții pentru ca activitatea în acest domeniu să devină mai sigură, mai rapidă și mai simplă. Avem laboratoare de cercetare și proiectare proprii (cu cercetători și ingineri proprii specializați) și colaborăm cu universități tehnice de top din întreaga lume, cu care împărtășim studiile noastre pentru a împinge și mai mult limitele.

Fabricăm singuri produsele noastre Hilti și deținem fabrici în Europa, Mexic, SUA, India și China. De asemenea, lucrăm cu furnizori externi specializați, pentru a ne asigura că tot ceea ce facem respectă standardele noastre înalte de calitate.

Oamenii noștri ne fac diferiți

Membrii echipei noastre sunt dedicați în activitatea lor, cu atât mai mult cu cât unii lucrează la Hilti de mai bine de 20 de ani.

Unii dintre aceștia lucrează la Hilti chiar de mai mult de 40 de ani! Având o dorință sinceră de a face o diferență, angajații noștri au adoptat cu entuziasm valorile noastre, de aceea, nu este deloc surprinzător faptul că Hilti este constant recunoscută drept un mediu de lucru minunat.  

VIZIUNEA NOASTRĂ ASUPRA RESPONSABILITĂȚII SOCIALE CORPORATIVE

Hilti își desfășoară activitatea printr-un demers etic și pe termen lung. Ne asumăm responsabilitatea față de personal, de clienții noștri, de parteneri și furnizori, precum și față de mediul înconjurător și societate.

Credem cu tărie că un comportament responsabil este strâns legat de succesul pe termen lung al companiei.

Activitatea de cercetare a Hilti

Multe dintre ideile de îmbunătățire a produselor sunt dezvoltate direct pe șantiere, în timpul discuțiilor cu clienții noștri. Dacă pe șantier apare o provocare pentru care nu există nicio soluție, Hilti va dezvolta una.

De aceea, investim aproximativ 6% din vânzările noastre anuale în activitatea de cercetare și dezvoltare.