- Acasă
- Asistență și Descărcări
- Suport
- Solicitare reparaţie
REPARAȚII UNELTE
Solicită reparații pentru uneltele achiziționate sau pentru cele din Fleet Management
- Conectează-te la contul tău.
- Selectează uneltele pe care le ai de trimis pentru reparații, din lista ta de unelte. Dacă nu găsești unelata în lista ta sau dorești ajutor pentru înregistrarea/navigarea site-ului nostru, te rugăm să ne contactezi prin linkul de asistență de mai jos.
MAI MULTE INFORMAȚII
Pentru a nu risca să vă fie refuzată preluarea sculei de pe santier vă rugăm sa urmariţi acest pas important!
- Bunurile trebuie împachetate în așa fel încât să ajungă intacte. Ambalarea corespunzătoare ajută la protejarea conținutului în timpul sortării și transportului. Din acest motiv preluarea coletului depinde de modul de împachetare.
- Bunurile ambalate în cutii de carton fabricate din carton dublu de înaltă calitate şi rezistent la umezeală sunt în general bine protejate. Protecţia colţurilor, suprafeţei şi marginilor este extrem de importantă. Sunt de preferat cutiile noi; cutiile folosite sunt potrivite doar pentru bunurile rezistente. Cu cât conţinutul este mai greu, cu atât trebuie să fie mai stabil ambalajul exterior.
- Hilti încurajează economia circular, în sensul în care evaluează uneltele colectate în vederea reutilizării. Componentele recondiționate, similare calitativ, pot fi reutilizate în reparații. De asemenea, Hilti donează unelte pentru cauze umanitare sau educaționale. Dacă reutilizarea nu este posibilă, Hilti trimite uneltele către parteneri de reciclare verificați. Clientul declară ca a fost informat de acest lucru, cu posibilitatea ca anumite piese sau componente să fie reutilizate în reparații, fiind de acord cu acest lucru.