- Acasă
- Optimizarea Afacerii
- Soluții
- Gestionarea echipamentelor
- Hilti Tool Service
HILTI TOOL SERVICE: 3 ZILE SAU GRATUIT
Reparăm scula dumneavoatră în 3 zile* sau costurile sunt acoperite de către Hilti dacă nu respectăm timpul promis.
ÎȚI REPARĂM UNELTELE ÎN 3 ZILE, DACĂ NU PLĂTIM NOI
3 zile* lucrătoare de la ridicarea sculei de către curier, inclusiv repararea și trimiterea acesteia înapoi.
Preluarea sculei poate fi facută fie direct din șantier sau de la birou.
1 click sau 1 apel va fi suficient pentru a programa un pick-up.
Preluarea sculei se face din orice locație, șantier sau birou. Tot ce trebuie să faceți este să ambalați fiecare sculă separat iar noi vă vom anunța când este gata.
Nu este nevoie de înregistrarea sculei sau trimiterea facturii. Este suficient să ne comunicati tipul și seria sculei precum și locația de unde se face preluarea.
Pentru a face o solicitare de raparții online este necesar să intri în contul tău și să accesezi tab-ul Manage my tools sau Uneltele tale
Contactați-ne
vanzari@hilti.com
ÎN CE CONSTĂ SERVICIUL 3 SAU GRATUIT
Serviciu rapid și simplu de reparare a uneltelor.
CÂT DE REPEDE SE POATE RETURNA SCULA REPARATĂ
Viteză unică: 3 zile sau gratuit!
- Toate reparațiile sunt efectuate în centrul de reparații Hilti, de către personal instruit și calificat.
- Folosim doar piese de schimb originale Hilti.
- Dacă solicitați ofertă preliminară pentru reparație nu vă mai putem garanta cele 3 zile de returnare a sculei reparate.
- Dacă sculele sunt preluate de către Managerii de Zonă, nu va mai putem garanta cele 3 zile de returnare a sculei reparate.
- Dacă sculele sunt predate in Hilti Store, acestea se vor lua în calcul cu 1 zi în plus de la data introducerii în sistem
CUM ECONOMISIȚI TIMP CU SERVICIUL NOSTRU DE REPARAȚII
Simplitate unică – trebuie doar să ne contactați și noi ne vom ocupa de restul
- Contactează-ne la 021 352 3000 sau accesați www.hilti.ro/comandaservice
- Nu este necesară nicio înregistrare sau dovadă de achiziție.
CÂT VA COSTA REPARAȚIA
Transparență unică –costuri previzibile de reparație, control complet încă de la achiziție.
- Acoperim toate costurile de reparație până la 2 ani de la achiziție, inclusiv pe cele cu piesele de uzură normală și costurile de transport.
- După acești 2 ani, limita maximă, clară a costurilor de reparații
- Timp de 3 luni după fiecare reparație plătită beneficiați din nou de perioadă fără costuri pe întreaga sculă.
- Garanţie pentru orice defect de fabricație sau de material cât timp piesele de schimb sunt disponibile.
Pentru mai multe informații puteți contacta echipa locală Hilti. Vă stăm la dispoziție pe șantier, în magazin, online sau la telefon.