Hilti tool service center

HILTI TOOL SERVICE: 3 ZILE SAU GRATUIT

Reparăm scula dumneavoatră în 3 zile* sau costurile sunt acoperite de către Hilti dacă nu respectăm timpul promis.

ÎȚI REPARĂM UNELTELE ÎN 3 ZILE, DACĂ NU PLĂTIM NOI

Hilti tool service center

3 zile* lucrătoare de la ridicarea sculei de către curier, inclusiv repararea și trimiterea acesteia înapoi.

Preluarea sculei poate fi facută fie direct din șantier sau de la birou.

1 click sau 1 apel va fi suficient pentru a programa un pick-up.

Preluarea sculei se face din orice locație, șantier sau birou. Tot ce trebuie să faceți este să ambalați fiecare sculă separat iar noi vă vom anunța când este gata.

Nu este nevoie de înregistrarea sculei sau  trimiterea facturii. Este suficient să ne comunicati tipul și seria sculei precum și locația de unde se face preluarea.

Pentru a face o solicitare de raparții online este necesar să intri în contul tău și să accesezi tab-ul Manage my tools sau Uneltele tale

ÎN CE CONSTĂ SERVICIUL 3 SAU GRATUIT

Serviciu rapid și simplu de reparare a uneltelor.

Cum repară Hilti în 3 zile sau gratuit!

CÂT DE REPEDE SE POATE RETURNA SCULA REPARATĂ

Viteză unică: 3 zile sau gratuit!

  • Toate reparațiile sunt efectuate în centrul de reparații Hilti, de către personal instruit și calificat.
  • Folosim doar piese de schimb originale Hilti.
  • Dacă solicitați ofertă preliminară pentru reparație nu vă mai putem garanta cele 3 zile de returnare a sculei reparate.
  • Dacă sculele sunt preluate de către Managerii de Zonă, nu va mai putem garanta cele 3 zile de returnare a sculei reparate.
  • Dacă sculele sunt predate in Hilti Store, acestea se vor lua în calcul cu 1 zi în plus de la data introducerii în sistem

CUM ECONOMISIȚI TIMP CU SERVICIUL NOSTRU DE REPARAȚII

Simplitate unică – trebuie doar să ne contactați și noi ne vom ocupa de restul

  • Contactează-ne la 021 352 3000 sau accesați www.hilti.ro/comandaservice
  • Nu este necesară nicio înregistrare sau dovadă de achiziție.

CÂT VA COSTA REPARAȚIA

Transparență unică –costuri previzibile de reparație, control complet încă de la achiziție.

  • Acoperim toate costurile de reparație până la 2 ani de la achiziție, inclusiv pe cele cu piesele de uzură normală și costurile de transport.
  • După acești 2 ani, limita maximă, clară a costurilor de reparații
  • Timp de 3 luni după fiecare reparație plătită beneficiați din nou de perioadă fără costuri pe întreaga sculă.
  • Garanţie pentru orice defect de fabricație sau de material cât timp piesele de schimb sunt disponibile.

Pentru mai multe informații puteți contacta echipa locală Hilti. Vă stăm la dispoziție pe șantier, în magazin, online sau la telefon.

Serviciul de măsură și calibrare

Serviciul de măsură și calibrare

Serviciul de măsură și calibrare

Citește mai mult
ON!TRACK

ON!TRACK ASSET MANAGEMENT

Află despre soluția Hilti pentru trasabilitatea tuturor uneltelor și echipamentelor companiei tale.

Citește mai mult