Adăugat în coș
Adăugat în coș
Mergi la coș

Solicitare reparaţie

Formular preluare scule/coroane

Riparazione attrezzi

Formular de preluare a sculelor pentru service

Pentru operativitate, puteți solicita preluarea sculelor pentru service sau coroanelor pentru schimbarea inelelor diamantate completând și trimițând formularul de mai jos în orice moment.
Informații corecte și detaliate ne pot ajuta să scurtăm procesul de reparație.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Serviciul este valabil doar pentru persoane juridice.

Vă informăm că începând cu data de 1 iulie 2018, toate sculele fabricate înainte de anul 2017, care ajung în service-ul Hilti și nu dețin etichetă NFC din fabrică, vor fi etichetate cu etichete NFC, gratuit, la nivel local, în scopul identificării acestora prin aplicația Hilti Connect.

Pentru mai multe informații vă rugăm să accesați secțiunea Hilti Connect App.

Prin trimiterea produselor in service vă exprimați acordul cu privire la această operațiune.

Pentru a nu risca să vă fie refuzată preluarea sculei de pe santier vă rugăm sa urmariţi acest pas important! 

  • Bunurile trebuie împachetate în așa fel încât să ajungă intacte. Ambalarea corespunzătoare ajută la protejarea conținutului în timpul sortării și transportului. Din acest motiv preluarea coletului depinde de modul de împachetare.
  • Bunurile ambalate în cutii de carton fabricate din carton dublu de înaltă calitate şi rezistent la umezeală sunt în general bine protejate. Protecţia colţurilor, suprafeţei şi marginilor este extrem de importantă. Sunt de preferat cutiile noi; cutiile folosite sunt potrivite doar pentru bunurile rezistente. Cu cât conţinutul este mai greu, cu atât trebuie să fie mai stabil ambalajul exterior.

 

Contactați-ne

Conectează-te pentru a continua
Ai nevoie de ajutor? Contactează-ne
Înregistrează-te
CONTACTEAZĂ-NE
CONTACTEAZĂ-NE